Homeland s2

av strambergare

A0m2A9pCAAI_ma5

Ett avsnitt kvar och jag kunde inte bry mig mindre. Tänker nog inte ens se påre. Så jävla pissedåligt tyck ja att dä ä.

Det har jag tyckt nästan hela säsongen. Första två (kanske tre) avsnitten var helt okejbra, sen blev det pannkaka och bara blitt sämre å sämre å sämre å sämre. Jag är inte ett dugg intresserad längre, all spänning är bortblåst, allt är så jävla dumt, allt är så tråkigt, allt är så ointressant.

En serie som går från en rätt stabil 8/10, till 3/10, hur går det till? Så snabbt dessutom. Hoppas att de kör en Tre Kronor-avslutning i sista avsnittet så vi blir av med skiten.

JA, jag kanske inte är i mitt skarpaste läge just nu, ingen brainiac precis. Men fan, jag ville ba säga det som ingen annan verkar säga (vad jag sett, folk kanske råhatar det egentligen).

