Samla konsten

av strambergare

Eftersom jag har dåliga skrivarfingrar nu för tiden är risken alldeles för hög att jag börjar fylla hela den här sidan med bilder.

Vilket i och för sig inte är något fel med, men det vet inte riktigt min tanke från början. Det skulle vara en lagom blandning, mest text och lite bilder då och då.

Men i och med att jag började hålla i penseln mer och mer istället för fjäderpennan växte sig högen för stor. Då blev det dags att samla gänget på ett mer lättnavigerat ställe.

Det fick helt enkelt bli en Flickr-sida åt strambergare.

Bilder kommer fortsättningsvis också dyka upp här såklart, men tanken är att _allt_ hamnar på Flickr och de jag känner är mer relevanta hamnar här. Ja, ni fattar ju.

HÄR finns nu i skrivande stund 38 bilder att sitta och glo på. Hur ni reagerar kan jag inte bestämma, men förhoppningsvis ler ni lite, åtminstone i mjugg.

