Nyår

av strambergare

Har inget att säga om nyår egentligen. Brukar bli full med vänner då, i år är jag sängliggande, trött och äcklig. Hostade så hårt att trycket ledde in näsan i batalj och det blev snor i hela sängen.

Så kan det gå förr oss stackare. Frossan är rätt fin den med.

Men jag vill bara tacka alla som ramlat in här på blöggen de senaste månaderna, det har varit jävligt gemytligt och hoppas att 2012 blir ett ännu bättre år.

Jag har ingen årslista gjord eller så, man bör ju det när man är sån där hipp tönt. Lista muzak, filmer, händelser, böcker och gu’ vet vad. Istället kommer jag lägga upp lite akvareller på musiker som jag njutit av under det gångna året. Men det får bli imorrn efter Ivanhoe eller nått. Nu måste jag värma mina stackars frusna händer på vetekudden.

Men en sista grej bara, innan det obligatoriska. En del söker ju sig hit via sökmotorer, mestadels google och facebook. Nån gång var det yahoo, då blev jag glad. Det är mestadels vanliga grejer ni söker er hit på, men här är några jag har funnit lite underhållande:

klungan släktenforska
la noire värdelöst
bjucka or bjuckar or bjuckade or bjuckat
strambergare
strambergare hanna hirsch
kobra tvitter
gradvall maroon 5
”kritiker.se” -onyanserat
”alla är journalister”
sexnoveller

Inte jättekul, såklart, men gradvall maroon 5 skrattade jag högt åt. faktiskt, men i alle fall:

goth nytt år på er, punkdjävlar

