Klubben SVT – igen

av strambergare

Jag borde verkligen, verkligen, inte skriva det här inlägget. Jag har redan skrivit ett hatinlägg om Sex and the City 2, det var verkligen riktigt dåligt av mig. Jag skäms lite över det, man ska inte hata, det är fel.

Och nu har jag hamnat i fällan igen, eftersom jag inte kan behärska mig.

Varför, varför, varför ser jag på Klubben? Det är ju det mest vedervärdiga SVT någonsin spelat in. Det är så hemskt cyniskt, kallt och äckligt att jag verkligen inte klarar av det, men ändå uthärdar på något vis.

Eftersom jag inte kan tro att det är sant. Eller något. Jag förstår verkligen inte producenternas tanke med den här skiten.

Varför skriver jag ETT TILL inlägg om det här? Det är också något oförklarligt, allt är oförklarligt med det här. Varför ställer de upp? Varför spelar de in när folk är fulla så de knappt vet vad de säger?

adsbflihgbsuifhaisdufbdsfk.jdsbfsd

nä fyfan, jag orkar inte.

