Salem al Fakir, 30 år!

av strambergare

Hörde på radion nyss att Salem fyller 30 bast, grattisgrattis.

Det fick mig att tänka på OJOJOJ VA GAMMEL LILLEN BLITT. För de som kommer ihåg när han slog igenom för ett gäng år sen, med fiolen, var ju att han var så satans UNG. Han var ett UNDERBARN!

Förlåt för den raljanta tonen, men den behövs och riktas mest mot journalister, snarare än Salem själv, men det fattar la ni va.

Alltså, i år fyller också Britney Spears trettio år. Hon har varit i medias strålkastarljus sen 1998.

Salem släppte This is who I am 2007, nästan tio år efter Britney gjorde debut.

Den här informationen har ingen egentligen mening, det vara bara en tanke, inte ens en fundering. Men ibland är det kul hur journalister knixar med våra föreställningar, jag trodde fasen att Salem var bra mycket yngre än trettio, med tanke på HUR han framställdes när han hamnade i våra medvetanden, som ett underbarn.

I själva verket var han bara en vanlig snubbe.

Alla är journalister, eller vad var det den där kokoknäppkillen skrev för nån vecka sen?

Brasklappar lite här och säger att jag inte lyssnar på Salem al Fakir, han är säkert duktig på det han gör, spelar hits for kids and their mamas, det var bara en tanke som slog mig när jag slog på radion och jag ville skriva ner den nånstans och Twitter har jag väl för fan inte, jag är varken sjuk i huvudet eller journalist.

