Bridesmaids

av strambergare

Visst har Judd Apatow sagt något i stil med ”Jag gör långa filmer därför att man vill ge publiken MYCKET FÖR PENGARNA”. Tycker att jag läst det, typ Cinema, eller nått. I alla fall, Judd, fuck yooooouuuuuuu. Jag är så less på att se en och en halvtimmesfilmer sockras ut till tvåplus timmars. Liksom, det blir ett så trist flyt.

Senast den här movien, jag gillar den ändå, det finns så roliga scener och brudar är roliga, det visste ALLA innan, men INGEN har gett ”vågat” visa det, men nu får de CHANSEN, åh pojkar, ni är så söta.

Det är väl ungefär så snackat gått?

Skitsamma, jag tänker inte ge mig in i nån jävla filmpolitisk pisspolemiktjosan.

Scenen där de ska bräcka varandra i vem som är finaste vännen. Har inte skrattat så mycket åt en amerikansk komedi sen Superbad. Eller när Kristen Wiig får nog och skäller ut allt och alla, stor sorglig fuck yeah-känsla.

TRE av FEM, varken mer eller mindre.

Något som jag också tycker är väldigt roligt är det här YouTube-klippet:

