Vad an?

av strambergare

Ja det kanske borde finnas en förklaring till bloggen. Vem jag är och så. Men det säger jag inte. Det kommer nog bli klart sen. När sidan blir på riktigt. För just nu är det bara lite ”hålla igång”, skriva lite, testa på å blogga. Det var så länge sen sist, men det var ju rätt uppskattat på den tiden.

Men nu ska jag inte skylta ett dugg, utan det får bli som det blir och när sidan blir ”på riktigt” då blir det lite mer pompa och ståt. Lite mer som jag länge önskat. Lite mer konst. Lite mer poesi. Lite mindre info, bara ”ut med skiten” och skapa kultur, istället för att bara skriva om den. För det är jag rätt dålig på.

Inläggen är skrivna utan större eftertanke, mer bara, här skriver jag ner lite strunt jag tänker på just i detta nu och så får vi se hur det blir. Har inga större förhoppningar på att det blir bra, men kanske underhållande och KANSKE kommer någon klok tanke att dyka upp. I så fall är det värt allt besvär.

